E-shop







Při přebírání zásilky od dopravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku ,která jeví známky poškození nepřebírejte.Je-li zboží poškozeno, ačkoliv
byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve nás informovat
na našem emailu info@oximo.cz,avšak nejpozdějí do 24 hodin od převzetí.
Email musí obsahovat fotografie celé zásilky a to rozdělením na fotografii štítku
na balení, krabice a poškozené části výrobků. Pokud tuto skutečnost neobdržíme
do 24 hodin,nelze uplatnit reklamací u dopravce a tímto nevzniká nárok na nové
zboží, které bylo poškozeno při doručování.V opačném případě Vám po
zaregistrování škodní události u dopravce zasíláme nejpozdějí do 48 hodin nové
zboží.Pokud jste zjistili nějakou chybu u výrobku můžete nás kontaktovat.
Některé autodíly by měli být montované odborným mechanikem ne své pomoci.
Reklamační protokol zde.
Odstoupení od smlouvy koupě na dálku zde.

Reklamace se zasílájí na adresu :

Lucie Charvátová
Marty Krasové 4449/9
708 00 Ostrava Poruba